Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 24610 40944
Αποστολές σε όλη την Ελλάδα
www.ink4all.gr aπό το 2011
0 0,00 

Cart

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

View Cart Checkout

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορω να δω την στάθμη του μελανιού μου αν χρησιμοποιώ αναλώσιμα τις AGFAPHOTO;

Δίνοντας μεγάλη σημασία στους πελάτες μας και στο πως θα χρησιμοποιούν στο έπαρκο τις δυνατότητες των προϊόντων μας και στην σωστή χρήση των αναλωσίμων, πλέον μπορείτε να μπείτε στην παρακάτω ηλεκτρονική μας διεύθυνση και να κατεβάσετε τον αντίστοιχο driver για τον εκτυπωτή σας και να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα της στάθμης του μελανιού σας!

http://supplies.agfaphoto.com/en/printer-driver/

Από πού προέρχονται τα αρχικά του κατασκευαστή μελανιών, toner & drum της TPI;

Είναι τα αρχικά από τις λέξεις T (Toner) P (Paper) I (Inkjet). Η κατασκευάστρια εταιρία χρησιμοποιεί τα αρχικά αυτών των τριών λέξεων για τα προϊόντα της. Εξάλλου εκτός από τα μελάνια και τα toner παράγει και χαρτί εκτύπωσης.

Υπάρχει κίνδυνος αν χρησιμοποιώ συμβατά μελάνια/ toner;

Καθόλου! Δεν πρέπει και δεν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα εκτύπωσης χρησιμοποιώντας συμβατά αναλώσιμα της TPI ή AGFAPHOTO. Εξάλλου δίνουμε 2 έτη και 3 έτη εγγύηση αντίστοιχα επειδή είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ποιότητα των προϊόντων μας.

Πόσα χρήματα εξοικονομώ αγοράζοντας συμβατά μελάνια/ toner;

Η εξοικονόμηση έχει να κάνει και διαφέρει ανάλογα με τον εκτυπωτή σας. Αν λέγαμε κάποιο γενικό κανόνα θα επισημάναμε ότι περίπου κερδίζουμε ένα νέο toner ή μελάνι σε κάθε νέα αγορά. Είναι αυτονόητο ότι εάν η χρήση είναι μεγάλη θα κερδίζετε εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ σε ετήσια βάση. Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε και την προστασία του περιβάλλοντος!

Γιατί δεν εκτυπώνει σωστά ενώ έχω αλλάξει μελάνι ή toner;

Κάθε φορά που τοποθετείται νέο μελάνι ή toner είναι σημαντικό να κάνετε πρώτα μία δοκιμαστική εκτύπωση για να δείτε πώς εκτυπώνει, εάν δεν εκτυπωθεί σωστά (δηλαδή αχνά η με γραμμές) τότε να κάνετε ένα καθαρισμό κεφαλής μέσα από το πρόγραμμα του εκτυπωτή σας.

Γιατί δεν έχει αλλάξει η στάθμη μέσα από το πρόγραμμα του εκτυπωτή ενώ έχω αλλάξει μελάνι ή toner;

Κάθε φορά που τοποθετείται νέο μελάνι ή toner επειδή σας έχει δείξει η ένδειξη ότι η στάθμη είναι χαμηλή ή σας ενημερώνει το πρόγραμμα του εκτυπωτή σας για αυτό, να κάνετε την αντικατάσταση με τον εκτυπωτή συνδεδεμένο και ο υπολογιστής σας να βρίσκεται σε κανονική λειτουργία. Σε αντίθετη περίπτωση η στάθμη του μελανιού δεν θα αλλάξει μέσα στο πρόγραμμα και θα βλέπετε ότι η στάθμη είναι χαμηλή, δεν σημαίνει όμως ότι το μελάνι δεν είναι γεμάτο!

Από πού αναγνωρίζω τι μελάνι ή toner πρέπει να αγοράσω;

Εάν ανοίξετε το κάλυμμα του εκτυπωτή σας θα δείτε το νούμερο του μελανιού σας. Επίσης το νούμερο αυτό είναι και πάνω στο μελάνι ή στο toner, σε κάθε περίπτωση ακόμη και με το μοντέλο του εκτυπωτή σας μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αγοράσετε το σωστό προϊόν (πχ. Epson T050, HP 364 μαύρο, Xerox LaserJet color 6180, ML 1042 κτλ).

Το μελάνι ή το toner διαρκεί όσο αναγράφεται στην συσκευασία;

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι οι σελίδες εκτύπωσης που δίνουν όλοι οι κατασκευαστές είναι με 5% επικάλυψη σελίδας και με συγκεκριμένο τρόπο μέτρησης πιστοποιημένο με ISO και πάντα με ρυθμίσεις εργοστασιακές σε συνθήκες εργαστηρίου και σε οικονομική εκτύπωση. Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει ότι εάν εκτυπώσετε φωτογραφία ή μία ολόκληρη σελίδα δεν θα εκτυπώσετε το μέγιστο των σελίδων που αναγράφουν οι κατασκευαστές. Για να έχετε καλύτερη διαχείριση στην απόδοση σελίδων να κάνετε χρήση της οικονομικής εκτύπωσης.

Πως κάνω μία παραγγελία;

Μπορείς εύκολα να κάνεις την παραγγελία σου με πολλούς τρόπους:

Από το site: όταν βρεις το προϊόν που χρειάζεσαι, πάτησε στην επιλογή «Στο Καλάθι» και ακολούθησε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

Από το τηλέφωνο: καλώντας στο 24610 40944 και εργάσιμες ώρες και ημέρες Δευ-Τετ-Σαβ (09:00~14:30) & Τρι-Πεμ-Παρ (09:00~14:00 & 17:30~21:00).

Μέσω e-mail: στέλνοντας e-mail απευθείας στο orders@ink4all.gr